blomstersmå Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 hadde vonde rier i over 3 timer i går...men forstod ikke helt va det var før det begynte å roe seg.... begynte med konstant smerte i ryggen, så kom det i tak men veldig tette og lange..kom med 1-5 minutters mellomrom og varte over ett minutt.... nå angrer jeg på at jeg ikke ringte føden å forhørte meg om det i går.... er redd det skal starte igjen å babyen komme fort... er alt for tidlig.... tror ikke slimproppen er gått, og heller ikke vannet... noen råd eller noen som har hatt det lignende?
blomstersmå Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2009 glemte å si at dette blir min tredje fødsel ,men er 8 år siden sist.
Kongeørna Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Si ifra på føden om det skjer igjen. Jeg har hatt noen sånne runder i dette svangerskapet. 13 år siden siste fødsel her. To ganger har jeg blitt lagt inn med premature rier. Mulig det hadde stoppet opp av seg selv, men jeg fikk medikamentell behandling. Det var omtrent i uke 28 0g 34, tror jeg. Husk også at kynnerne blir sterkere og vondere for hvert svangerskp, det er av og til vanskelig å kjenne forskjell.
blomstersmå Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 takk for svar har hatt noen runder her og med mye kynnere, og har gått på riehemmende tabletter tidligere i svangerskapet, men det har aldri vært så vondt før som i går... men skjer det noe mer så ringer jeg.. tørr ikke å vente en gang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå