Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 til alle sauer der ute...., det er meget stille her inne, er alle igang med å klargjøre reimadressene til vinter?
Patetica fåkksi Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hva skal jeg med vinterdress i femogtjue plussgrader selv etter leggetid? Og- ekte kranglere bruker ikke Reima til unga.
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Hvilke andre regler har ekte kranglere her inne? "Ikke Reima" er grei, men er det flere jeg bør vite om, har slikt behov for å tilhøre en gruppe, vært ensom rebell ulv alt for lenge! "they say: jump! you say: how high?"
Synn(d)e Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Sauene bor på Skravlesiden, der de for lengst har tatt i bruk alle 4 lag med ull under Reimadressene. Antagelig vil du finne flesteparten av de svettende over julekortene....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Strikker reimadress nå jeg. Sliter litt med varmeplatene i ræva da, men det går seg nok til. Tenkte at en hjemmestrikket reima i ren ull fra nøstebarn måtte være det beste. 4 lag så klart så kan jeg ha ungen naken inni der.
Gjest sug lut Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Det fantes rundt tidenes litt-utpå-dagen et utmerket reglement for kranglesiden. Uten søkemotor er det imidlertid vanskelig å spore opp.
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Jøss, saueflokken er igang med å hetse merker igjen
OsloMor Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Meget kontroversielt, meget kontroversielt.
Hundemat Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Slutt å kødd da, har du ungen naken under klærne?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 en ekte krangler har kontakter nok til å få reimadresser til innkjøpspris...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 nei, det ville jo vært hykleri av verste sort
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. oktober 2009 #13 Skrevet 20. oktober 2009 Vi vil i allefall ikke bli sett levede med ungen i reimadress. Heller løper vi fra ungen i sinsenkrysset.
Aliena Skrevet 20. oktober 2009 #14 Skrevet 20. oktober 2009 Du trenger jo ikke å strikke reimadressen når du kan gjøre et kupp på finn.no. Gammel, slitt og skitten reimadress er jo uansett bedre enn en ny dress av hvilket som helst merke.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. oktober 2009 #15 Skrevet 20. oktober 2009 Du bør vise Sug Lut og -<<- stor ære. Se på dem som dine stammødre, de to til sammen innehar mer kunnskap enn de fleste av oss andre tilsammen. Med mindre du trenger hjelp til tekniske ting med PC, da er jeg rette damen å spørre. Ellers så er det selvsagt, som du har sett, lov å hetse FrP, mest fordi forsvaret fra den fronten er så labert. Jøder kan også hetses mot at du samtidig forsvarer palestinere og påpeker at du ikke er antisemitt. Skravlesidens havesyke er også lov å hetse. Bør faktisk hetses. Dersom du gifter deg skal du ikke ta din manns navn, du skal ikke gi ungene hans navn, og ring på fingeren er for mennesker som ikke stoler på hverandre. Sånne ting. Men hyll Luten og pila, og du kommer langt.
Libido- Skrevet 23. oktober 2009 #16 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg kjøper reima til småtten. Blir jeg utstøtt nå da? Varmeplate i ræva ja, kan du ikke bare sy inn en slik varmeflaske da? Helle på litt av morgenkaffen, så holder ungen seg hvertfall varm frem til lunsj.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 Jepp, så får du med deg en unge høy på koffein når du kommer sånn heseblesende 2 minutter over barnehagens stengetid.. En time senere har du endelig fått krapylet innfor døra hjemme, og straks spagettien henger i taklampa og tomatsausen renner nedover vinduene og klokka tikker faretruende raskt og laptopen og kranglefantene på dib hyler så du nesten inbilder deg a maskinen står og rister før du oppdager at det bare er den koffeinhøye ungen som raserer huset... så innser du at det hadde funket litt bedre med hydrogencyanid eller whatever.. RO og FRED.. jeg kjøpte troll i år.. rett og slett fordi minsta ikke kan fordra lilla.. det er grunn nok til å ikke kjøpe reima i år.. definitivt.. Sånn rent bortsett fra at barnehagen mener på at ungen fryser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå