Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 hvilken bør vi kjøpe? vi har tre bilstoler i baksete, to fra 15kg og oppover, så dette sete her må ikke ta så stor plass.....må kunne brukes bakovervendt og fremovervendt.... noen med erfaringer med tre seter i baksete??
Agehya Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror du rett og slett er nødt til å prøve deg fram til du finner et som passer. Det er dessverre mange biler som ikke er store nok til å ta tre seter i baksetet.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 vi har en vw touran, så plass har vi, men akkurat de stolen 9-18 kg er så himla store synest jeg....men men, vi får prøve oss frem å kanskje få låne fra butikken å se om de passer før vi kjøper... HI:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 besafe izi combi er det eneste setet jeg vet om som er toveis. Men de er litt brede. izi x1 er smalere, men kun forovervendt. Maxi Cosi TOBI er bakovervendt, og ganske så smalt og kort, men Maxi Cosi Priori/PrioriFIX er smalere. Så du må nesten bare teste ut. Recaro har meget smale seter, men de er forovervendte. Meget trygge da, foruten det faktum at de er "feil" veg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå