Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har en mobil-mini som den heter (likner en mini-iphone) som jeg selger. fargen er lyserosa og str er som ett bankkort - bare tykkere jeg selger den pga den ble for avansert for meg og at det ikke var norsk meny på den . men dette kan ordnes med en oppdattering for folk som kan dette. koster svært lite og gjøre dette. d som mangler på den er pennen (touch-screen) men man kan enkelt kjøpe ny for noen kr . den er brukt max 3 dager. plass til 2 sim kort som kan brukes samtidig , og det er stort minnekort som medfølger. følger med lader , ekstra batteri og liten veske som mobilen kan ligge i. plastbeskytter på skjermen ennå. sendes i original-eske. jeg betalte 1400 for denne tlf , og selger den for 1000,- inkl porto... i den jobben jeg har så kan jeg ikke ha touch screen tlf , da jeg ikke kan greie å holde en slik tlf ren lenge bilder kan sendes hvis interesse Selger ogå go123 slankeshaker i forskjellige smaker . Har forbruk for 3 mnd. ny pris på dette er over 2000 - selges for 1000 ,- inkl frakt skriv deg på om du er interessert , så tar jeg kontakt
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hvordan er denne mobilen ? Kan du gi litt mer info om den ?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 info om tlf , tja , hva kan jeg si ? den inneholder en ganske vanlig meny,det er kamera på den og det er lett og bruke den i å for seg. men med min tålmodighet , så orker jeg ikke være så nøye når jeg skriver sms den har masse plass for spill,video,bilder og musikk syns batteriet holder bra , i den tida jeg brukte den,for da brukte jeg den hele tiden for å lære meg den den er utrolig søt syns jeg,men for søt for min smak. men alle venninner som har sett den har fått seg slik det er en billig tlf som man kan bruke 2 simkort samtidig.åpen for alle operatører trenger en oppgradering for å få norsk meny,men d er ikke vanskelig å få ordnet dette stilig å skrive sms med penn da,kan både trykke på bokstavene som kommer opp , som ett tastatur er det da slik det er på pc, eller skrive med pennen som å skrive på ett ark,bokstavene kommer da opp , små eller store jeg la inn litt musikk på den og d gikk veldig greit det jeg selger den kun fordi jeg ikke kan ha touch tlf , må ha taster , og ha en tlf som kan tåle litt tror nok denne tåler en del denne og , men den er for inne-bruk mener nå jeg... noen som er interessert ?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Det er en ny modell av MINI - 8 GB , gprs Modell KA08 står det på den
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Hvor i landet er du?Jeg er interessert
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 bor på vestlandet men kan sende eventuelt ?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #13 Skrevet 27. oktober 2009 pm sendt ingen som er int i tlf-???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå