Gå til innhold

flere som ikke ser reality o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser hverken unge mødre, robinson, 71 grader nord, skal vi danse, bonderomantikk (eller hva det heter), xfactor osv. Jeg har sett ALLE programmene før, men har rett og slett gått lei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte se 71 Grader Nord, men nå har jeg ikke TVNorge lengre så da ser jeg ingen reality-programmer

Skrevet

Jeg ser "skal vi danse" sammen med ungene mine. Koselig. Ellers har jeg lite til overs for sjangeren.

Skrevet

Aldri. Var innom chartefeber en halv gang. Hælle måne.....

Skrevet

ser aldri på reality, og har ikke gjort det siden jeg var 17 og bodde hos mor mi:P sett det et par ganger når jeg har vært på besøk hos folk som følger med, og kan ikke fatte hvorfor folk gidder å se på det...

Skrevet

Har aldri sett sånt, ei heller såper av type Cæsar osv. Det er berre intriger, intriger, intriger og sure miner og tull. Gidd ikkje å bruke verdifull DiB-tid på sånt ;D

Grey's gjekk så vidt, men i sesong tre blei Meredith så sutrete at eg ikkje orkar å sjå sesong 4.

Nei, eg er mykje meir glad i filmar (så er i det minste sutringa og intrigene over i løpet av eit par timar) og spenningsseriar (dilla på NCIS no om dagen).

Skrevet

Dibber, men ellers ser jeg ikke på noen av de programmene nei. Så jordmødrene når den gikk.

Skrevet

Vet ikke om noen!!! som ser mindre tv enn meg.

Ser kanskje en film i måneden, for å blidgjøre mannen.

Har spesielt noia for programmer med et dommerpanel.

Føler meg ganske alene i den gata he he..

Så litt på Poirot når det gikk på søndagene :-)

Skrevet

Enig! Dette nettstedet er mitt realityshow :)

Ser ellers kanskje type Idol og X-Factor når vi har datteren til min mann, men da kun fordi hun ønsker å se det.

Skrevet

Jeg ser på Top Model, ellers ingen reality på meg. Jeg blir så flau på deltakernes vegne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...