Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ser hverken unge mødre, robinson, 71 grader nord, skal vi danse, bonderomantikk (eller hva det heter), xfactor osv. Jeg har sett ALLE programmene før, men har rett og slett gått lei...
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Brukte se 71 Grader Nord, men nå har jeg ikke TVNorge lengre så da ser jeg ingen reality-programmer
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ser "skal vi danse" sammen med ungene mine. Koselig. Ellers har jeg lite til overs for sjangeren.
prekæs Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Aldri. Var innom chartefeber en halv gang. Hælle måne.....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 ser aldri på reality, og har ikke gjort det siden jeg var 17 og bodde hos mor mi:P sett det et par ganger når jeg har vært på besøk hos folk som følger med, og kan ikke fatte hvorfor folk gidder å se på det...
Ranveig R Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Har aldri sett sånt, ei heller såper av type Cæsar osv. Det er berre intriger, intriger, intriger og sure miner og tull. Gidd ikkje å bruke verdifull DiB-tid på sånt ;D Grey's gjekk så vidt, men i sesong tre blei Meredith så sutrete at eg ikkje orkar å sjå sesong 4. Nei, eg er mykje meir glad i filmar (så er i det minste sutringa og intrigene over i løpet av eit par timar) og spenningsseriar (dilla på NCIS no om dagen).
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Dibber, men ellers ser jeg ikke på noen av de programmene nei. Så jordmødrene når den gikk.
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Vet ikke om noen!!! som ser mindre tv enn meg. Ser kanskje en film i måneden, for å blidgjøre mannen. Har spesielt noia for programmer med et dommerpanel. Føler meg ganske alene i den gata he he.. Så litt på Poirot når det gikk på søndagene :-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 Enig! Dette nettstedet er mitt realityshow Ser ellers kanskje type Idol og X-Factor når vi har datteren til min mann, men da kun fordi hun ønsker å se det.
petite fleur Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg ser på Top Model, ellers ingen reality på meg. Jeg blir så flau på deltakernes vegne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå