Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg driver og planlegger 30-årslag til min kjære. Men er litt i tvil om hva jeg skal servere. Vil ha varmmat.... Noen gode forslag?
*smula* Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Mat som går greit å lage til 20 stk: Steik, poteter, gr.saker, saus. Gryterett, ris og salat. Pølser Taco Grillmat
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Har en gryterett som jeg er veldig god på å lage faktisk... kanskje jeg skal ta den.... MEN hvor mye kjøtt må man ha? Tilbehør vil i tilfelle være ris og loff. høres 100 gram pr person greit ut da eller?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vet ikke hvordan party du vil lage. Men vi hadde cowboy party til min manns 30 år's dag. Da serverte vi chilli con carne. Lett å lage kan stå å koke uten at du trenger å passe på den mye. til hadde vi creme fr , salat og bröd:)
Gjest Bjørnen Collargol*ruger Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Det er karneval det skal være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå