gullet:) Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Heei!! Huff, dette vart en merklig dag dere.. igår kveld merket jeg ikke noe serlig med liv fra bebisen...Etter mye godteri spising/brus syns jeg det var utrolig stille i magen. Da vi la oss kjente jeg heller ingenting...jeg trodde jeg kjente ett spark, vi slo oss til ro med det... Når jeg våkna idag spiste jeg sukkerinnholding mat og drakk saft INGEN TEGN TIL LIV.... Guri dette var seriøst ekkelt! Jeg stussa ikke på å ringe jordmor, og hun bad meg komme på sjukehuset! Vi ræste avgårde umiddelbart, med mange stygge tanker i hode og forsatt ingen livstegn... Jeg ble godt motatt på sjukehuset, og vi fann hjertelyden med engang!! Jeg log på sjekk en periode og det viste seg at ingenting var galt...phew... LETTA Vi sjekka også på ultralyd, og der så alt veldig bra ut!! Bebisen låg godt nedi bekkenet og barnet er klart til utgang nå sa legen:) så nå håper jeg på action snart så jeg slipper den FORFERDELIGE følelsen jeg har hatt idag... Både jeg og far til barnet ble så lykkelige at tårene trilla etterpå... Så viss dere er usikkre:for all del sjekk det opp, godt å vite att alt er som det skal:))) gullet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå