Gå til innhold

Sjukehusbesøk i dag...


gullet:)

Anbefalte innlegg

Heei!!

Huff, dette vart en merklig dag dere.. igår kveld merket jeg ikke noe serlig med liv fra bebisen...Etter mye godteri spising/brus syns jeg det var utrolig stille i magen. Da vi la oss kjente jeg heller ingenting...jeg trodde jeg kjente ett spark, vi slo oss til ro med det...

Når jeg våkna idag spiste jeg sukkerinnholding mat og drakk saft INGEN TEGN TIL LIV....

Guri dette var seriøst ekkelt!

Jeg stussa ikke på å ringe jordmor, og hun bad meg komme på sjukehuset! Vi ræste avgårde umiddelbart, med mange stygge tanker i hode og forsatt ingen livstegn...

Jeg ble godt motatt på sjukehuset, og vi fann hjertelyden med engang!! Jeg log på sjekk en periode og det viste seg at ingenting var galt...phew...

LETTA :) Vi sjekka også på ultralyd, og der så alt veldig bra ut!! Bebisen låg godt nedi bekkenet og barnet er klart til utgang nå sa legen:) så nå håper jeg på action snart så jeg slipper den FORFERDELIGE følelsen jeg har hatt idag...

 

Både jeg og far til barnet ble så lykkelige at tårene trilla etterpå... Så viss dere er usikkre:for all del sjekk det opp, godt å vite att alt er som det skal:)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Der lurte babyen dere godt!! Den ligger bare og samler krefter til det store skal skje!!!!

Men, det er likevel en grusom følelse når man ikke kjenner liv!!

Så bra at alt sto vel til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff. ikke noen kjekk følelse det der. Godt at dere fikk komme inn og at alt var bra.

Jeg har selv vært litt sånn usikker,for har hatt en/ei med mye aktivitet,og de siste dagene har det blitt litt roliger. Man blir jo sånn i tvil. Men har jo hørt at pga av plassmangel den siste tiden kan det bli roligere. har 17 dager igjen i dag..

Får trykke på med litt søtsaker og håpe at ninjaen våkener til ;)

 

uansett godt å høre at alt gikk bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er en "skummel" tid nå på slutten, vil jo så gjerne at alt skal gå bra =)

 

Ma83: Det sa de til meg på sjukehuset også..at det er jo mindre plass for krabaten og bevege seg på nå...dette var noe jeg egentlig viste, men herregud hvor oppstresset en blir når tankene først begynner å surre... det bruker som regel og gå veldig bra med de fleste, så det er vel bare å snipe tenna sammen den siste tiden:) 18 dager igjen her, og jeg håper-håper det kan skje nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en skummel historie! Lurt råd å sjekke om man blir nervøs og redd ja!

 

Når mora mi var gravid med meg, så ble hun bekymret over at jeg ble så stille en dag. På sjekk hos legen sa han at nei, beklager her var det ikke liv....og mamma ble sendt alene, i sjokk til jordmora på føden. Der rista jordmora på hodet, og kunne konstantere MASSE liv, og at alt var som normalt....Men det er jo 24 år siden, håper at legene er flinkere idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om folk var såååå stressa for om babyene hadde det bra i gamledager. Jeg føler at dagens gravide er veldig bekymret over alt mulig..... Herremoses. Get a grip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym:

Jeg skjønner at du er anonym..hehe.

Gamle dager ja, takk og pris for at tiden har forandrer seg.

Det er flott at dagens gravide har bekymringer og velger å dele disse med andre, det kalles erfaringutveksling, noe alle kan "lære" litt av ;)

Husk at vi er bekymret over barna våres, at de skal ha det bra. Viss du ikke blir bekymret etter du ikke har kjent livstegn på lenge, tror jeg det er noe som ikke stemmer... desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quiquita: Ja det var litt ekkelt vertfall..men HELDIGVIS har tiden forandret seg fra gamle dager!hehe..en sånn feil fra legen og den pasientbehandlingen bør ikke forekomme, vertfall ikke i disse dager:)

Bra ting forandrer seg =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. må le av anonym sin kommentar.

godt at vi som går gravide følger utviklingen og ikke sitter igjen i gamledager.

jeg synes egentlig bare synd på deg.

faglig kunnskap og empati lyser det ikke ut av kommentaren din.

 

til dere andre som ikke henger igjen i gamle dager.

hver stolt av tv vi har evne og mulighet til å ta vare på vårt lille gull som vi bærer på.

utrolig mange barn en har reddet ut i fra mors opplevelse/oppfattelse av babyen i morsliv.

 

beste ønsker fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...