bettan2 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 party, å da trenger jeg litt forslag til utkledning, har ikke så veldig lyst til å ha stri tuppa hår å hullete/netting strømpe. Noen tips?!
Mor&barn Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 hva med å være sånn "saloon-pike" altså boa med fjær, trang kjole, sigarett på pinne og masse utrigning?
tante grusom master of law Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 En kompis til meg tok på seg en indianerdrakt og var apachehore på en slik fest. Ikke så veldig politisk korrekt, men fryktelig morsomt!
Musemor med tre søte små Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Det fins mye artig på kondomeriet ;-) http://www.kondomeriet.no/default.aspx?aid=10287405
erteposen + 4 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Blæh...jeg liker ikke temaet og merker jeg blir surmaga. Vi var "tvunget" av et familiemedlem på samme temafesten tidlig i studietida, og jeg var hallik og vi kledde mannen min ut som ei broadway hore. Søstra mi var enda mer irritert over temaet og kom som crack hore. Hun var bare 19 år, og det mest sjarmerende med henne er at hun ikke finnes pragmatisk enda. Ingen bombe at hun jobber med bistand:)
bettan2 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 hehe.. jeg tror det kan bli litt artig jeg, blir litt annerledes enn hva man ellers er vant til, men bra forslag ang saloon girl, det står jo ikke noe om hvordan horeantrekk man skal ha;) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå