Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hvor gamle bør spedbarn være før man tar de med på ferie til steder som Kypros,Rhodos og lignende?
Gjest losen Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Er ikke noe aldersgrense såvidt jeg vet. Har du lyst til å reise så reis :-) Har ikke vært i syden, men har reist mye med småbabyer, og det er null heft å ha med seg. Styrete blir det mere når de skal gå krabbe og styre. De små ammer og sover.
Kleint Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 De anbefaler ikke å reise med barn under tre år. Hvorfor, det vet jeg ikke. Vi planlegger å reise til sommeren igjen, da er tvillingene et år (",) Da er det nok full fart. He he.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Ikke under tre år?Det visste jeg ikke. Har reist med 1,5 åringen nå i sommer.. Tenkte på en baby på 3-4 mnd jeg da,men det er kanskje dumt?
Kleint Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har hørt det, ikke under 3 år, men ta det med en klype salt. Man hører så mye rart. Jeg hadde nok reist jeg, men kanskje ikke dit det er varmest, blir ikke noe trivelig for de små det, bare skriking og ikke noe hyggelig. Hvor skal dere?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?documentid=18289&mode=document fant dette,tror ikke du skal bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Vi tenkte oss til Rhodos på høsten,da er det litt kjøligere der Kanskje lurt og se ann barnet også,om det er rolig eller ikke. sånn i forhold til flyturen og sånt. HI
lille og lille spire Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg var i rhodos med min 3 mnd gamle baby for 1uke sidenVi var der i 15 dager. Vi ble spist opp av mygg,,, Fly turen opp igjen gikk fint, men fly turen nedover bledet endel grining, for flyet gikk da hanpleier å legge seg for kvelden.Ikke lurt, Min baby drakk lite pupp på dagen der,så jeg måtte kjøpe frukt mos å gi han itillegg.Han tar ikke flaske eller kopp Men frukt likte han kjempe godt, så det får han hjemme også nå. Blåser mye der.Jeg synst det var vanskelig å amme ute.Liker ikke å få vind på baby.... Deilig å bade i sjøen der!! HUSK MYGGMIDDEL OG MYGGNETTING TIL BABY.Min fikk rundt 20-25stikk..ikke kjekt. Jeg fikk 50-60 stikk
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Takk for svar dumt,med den myggen da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå