Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med apetitten pga lavt jernnivå, men nå er jernnivået tilbake til normalt. Og nå er jeg så utrolig sulten, hele tiden. Er det vanlig rundt uke 20? Jeg har jo ikke lyst til å ese helt urimelig ut, men jeg er kontinuerlig sulten så jeg spiser mye. Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sulten hele tida... men blir heldigvis fort mett. Merker at porsjonene er mindre enn før, men at jeg blir sulten etter en halv time. Samme sist graviditet.

Skrevet

Ja, her spises det også- og dessverre ikke bare sundt. Og det enda jeg har hatt klare forsetter om å være flink med både kosthold og trening. Evnen til å gjennomføre forsettene har det vært skralt med, derimot.

Skrevet

Jeg er også kjempesulten hele tiden. Og hvis jeg ikke spiser hver time så går jeg å brekker meg og kaster opp resten av dagen. Veldig slitsomt.

Skrevet

Hallo! Tror d er ganske så normalt! Er i uke 19 kjempesuten hele tiden og jeg spiser til jeg ikke klarer mer! Spiser MYYYYYE! Om ikke går jeg rundt litt uvel og kvalm, og jeg tenker at er jeg sulten trenger jeg d vel?!... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...