awesome Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hadde en skremmende natt i natt... var vaken et par ganger, spiste, gikk pa do og til sengs igjen.. ca15 min etter at jeg hadde vaert pa do, vaknet jeg med at "vannet" (trodde jeg) gikk. Da jeg reiste meg opp for a sla pa lyset, sa jeg at det var masse blod i senga. Lop forskrekket ut pa badet og det bare fortsatte a renne ut blod. Det kom ogsa ut to store blodklumper. Ble kjempe redd, vekket mannen og vi dro til sykehuset. Jeg visste ikke hva dette var og fryktet at hele morkaka kom ut... Da jeg kom til sykehuset hadde jeg blodd ut hele bindet som jeg rakk a ta pa for vi hastet ut av huset. Etter ultralyd og ctg, viste det seg at barnet hadde det bra og legen kunne ikke finne noe galt. Han trodde det var en ekstremt kraftig tegningsblodning. Flere som har opplevd noe sant..? Blodde dere mye eller bare litt? Det har gitt seg na og kommer bare litt blod sammen med litt slim igjen. er hjemme na, men skal inn til observasjon senere i kveld. Har termin i morgen... Blir kjempe glad for respons..
Kongeørna Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Nei, har ikke opplevd dette selv, men det kan jo høres ut som et blodkar som har gått lekk, det skjer visst stadig. Uansett, godt at alt sto bra til! Tyder uansett på at noe er i ferd med å skje.... Lykke til!
Abracadabra Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 hei, dette har jeg nettopp opplevd faktisk! våknet etter en lur på fredag formiddag, og blødde ganske mye (kraftig mensblødning sånn ca.), er 36 uker i dag. jeg har ikke blødd i det hele tatt hverken i forrige svsk eller dette, så når jeg ringte til føden ba de meg komme oppom. de kunne ikke si definitivt hva som var skjedd, så de holdt meg over natten på sykehuset for sikkerhets skyld! jeg har følt meg helt fin (utenom stresset/bekymret da), og babyen har vist alle tegn til å være helt ok. etter en times tid med friskt blod så ble det brunere og brunere, og jeg blør faktisk litt fremdeles, men brunt... de mente jeg kanskje hadde hatt en liten morkakeløsning med blodansamling, og at dette er nå i ferd med å tømme seg. så lenge babyen beveger seg, jeg føler meg frisk, og det ikke kommer friskt eller mye blod, så skulle alt være ok! så jeg satser på at de vet hva de snakker om. jeg bor fem minutters gangen fra sykehuset, så jeg er liksom "klar" til å løpe opp igjen hvis det skjer noe mer! håper det går bra med dere da, hold oss oppdatert!!! får satse på at det er tegn på at fødselen snart starter, og dere får treffe babyen snart!
awesome Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 takk for svar. Alltid godt a hore fra der e andre.. jAbracadabra - jeg lurer pa om de ikke tok ultralyd pa deg?.. kunne de ikke se om det var morkakelosning da? haper og tror at fodselen er like om hjornet... riene tar seg opp kjenner jeg ..
Abracadabra Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 hei igjen awesome! joda de tok både utvendig og innvendig ultralyd, men morkaken var litt utydelig på ene kanten, for den lå helt nede i høyre lyske og da kunne de kaaaanskje se en skygge som kaaanskje kunne være en blodansamling men de kunne ikke si noe definitivt... så spennende at riene tar seg opp da! håper du snart få treffe småen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå