allabarna Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Har tenkt å ha dette til middag idag, men hvor mange grader bør ovnen stå på? Og har noen gode tips til tilbehør? Tenkte å ha peppersaus.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hei på deg. Ja det har jeg ofte her i heimen!!! Bruker å ha ovnen på 180 grader. Har kotelettene midt i, i langpanne med aluminiumsfolie under. Smører dem med salt og pepper. Står i ovnen ca 45 min avhengig av tykkelsen. Blir saftige og gode. Har gr.saker, bernaise, eller peppersaus, rødkål og poteter. Nam nam. Dette hadde vi til søndagsmiddag idag. I tillegg slipper man jo den grusomme stekeosen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå