Gå til innhold

Koteletter i ovnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ha dette til middag idag, men hvor mange grader bør ovnen stå på? Og har noen gode tips til tilbehør? Tenkte å ha peppersaus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Ja det har jeg ofte her i heimen!!! Bruker å ha ovnen på 180 grader. Har kotelettene midt i, i langpanne med aluminiumsfolie under. Smører dem med salt og pepper. Står i ovnen ca 45 min avhengig av tykkelsen. Blir saftige og gode. Har gr.saker, bernaise, eller peppersaus, rødkål og poteter. Nam nam. Dette hadde vi til søndagsmiddag idag. I tillegg slipper man jo den grusomme stekeosen. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...