Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd IKM uke 46 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja - enda en ny pp da, pp 19 tror jeg det blir - har nesten mistet tellingen jeg =( 6 mnd til da er det 2 år siden prøvingen startet - herreguuuud, er det virkelig så lenge siden vi begynte?? Litt rart er det jo, trodde aldri jeg kom til å bli en av "sliterne" her inne, men sånn er det bare...

TR kom 2 dager før enn forventet denne gangen, altså 26 dagers syklus denne måneden - vi har truffet godt på EL, men ingen klaff for det... Har nå hatt pausemåned med pergo - og begynte ny og siste dobbelkur i går på dag 3 i syklusen!! Hvis det ikke funker denne gangen heller - så begynner jeg seriøst å tro at noe har skjedd med mannen min sin sædkvalitet. Hvordan er det mulig å forbedre denne da? Noen som har noen tips eller forslag?? Eller en vidunderkur av vitamininnsprøytning eller lignende?? Vi går jo begge på kosttilskudd, omega3 osv, men kanskje noen har noen kjempegode tips de vil dele? Hadde satt stooooooor pris på det =)

I dag er jeg på syklusdag 4 - andre dag med pergo, kjenner ingen bivirkninger lenger, bare litt vondt i magen i går, blødningen begynner også å bli litt mindre og det er deilig!! Fredag, altså dag 2 var helt forferdelig!! Det kjentes faktisk ut som om jeg hadde rier - det satt i korsryggen og strålte ut mot både magen og rumpa og det kom takvis, en skikkelig kraftig mens med andre ord, lurer jo litt på om egget faktisk ble befruktet men at det ikke har festet seg skikkelig, kom jo bare opp en ultrasvak strek noen dager før IKM, hadde også flere symptomer på graviditet (ømme bryster, metallsmak i munn osv) - så denne pp`n har jeg kjøpt meg Progesta care på helsekosten - tenkte at det var jo verdt å prøve hvis jeg produserer litt lite progesteron til at spiren vil feste seg skikkelig... Står at jeg skal begynne på den på dag 14 og ut syklusen, blir spennende å prøve!! Noen som har erfaring med dette??

Ellers vil jeg ønske alle dere som var på IKM uke 42 og som ikke har blitt gravide- og til alle nye, velkommen!!! Krysser fingrene for at så mange av oss som mulig blir gravide den pp`n her =)

Stooooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer inn her jeg også, da TR dukket opp i går:(

Ny pp,er med godt mot(",)

Går nå inn i 5 pp, IKM er nå lørdag 14 november(",) Håper virkelig spira sitter:) Begynner nå på 2 pp med Clearblue Fertilitetsmonitor:)

Ønsker alle her inne massssse lykke til:D:D:D:D:D:D

Hvilke hjelpemidler bruker dere denn pp(",)?

Skrevet

Hei <3(",)Spire2010?(",)<3 . Jeg brukte også CB Fertilitetsmonitor for å bli gravid. Var kjempefornøyd med den. Har to uåpnede pakker med testpinner som du kan få for kr. totalt 175,- ekskl porto hvis du vil;). Masse lykke til med prøvingen;)

Skrevet

Beklager, jeg så ikke at det fantes en annen tråd, vi følger selvsagt Ine sin :-)

Skrevet

hæppi;) jeg har nettopp kjøpt en ny pakke, hvis jeg ikke skulle bli gravid på en stund, tar jeg kontakt:) Takk for et godt tilbud(",)

Er veldig fornøyd med monitoren jeg også, selv om det ikke gikk i 1pp;)

Er med godt mot til neste pp(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...