Gå til innhold

Har barna deres skøyter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må kjøpe skøyter til våre, og jeg blir ikke klok av googling. Hvilken type har dere, og hva må en legge i av penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min fikk til jul ifjor.

Han har de som kan reguleres fra str. 25 og til 28. Han går på skøyteskole, og jeg ser mange har de skøytene. Kjøpt på xxl.

Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Skrevet

Vi har også slike som reguleres over flere størrelser. Genialt! Slipper da å kjøpe nye hvert år.

Skrevet

nei, det har de ikke.ser ikke helt grunnen til å kjøpe,når det er ca hvert skuddår, det er mulig å gå på skøyter.

vi holder oss til akebrett,ski og kjelke :-)

Skrevet

Ja, her har begge ungene hatt skøyter fra de var ca. 2.5, men vi bor 2 min unna skøytebanen da:-)

Minsta har slike skøyter Twintipp beskriver, eldstemann har hockeskøyter. Koster ikke så mye på XXL. viktig med god og riktig hjelm (ikke sykkelhjelm ol., mange foreldre som bruker det! Farlig!)

Skrevet

Hun fikk skøyter da hun var 3 år. Kjøpte de på XXL og de kostet rundt 5-600 kr. Hun fikk nye i fjor til samme pris (i julegave) og koster seg avgårde på skøyteisen. Godt for det motoriske og for balansen. Jeg står på sidelinjen og har for lengst utviklet mitt motoriske og trenger heller ikke øve særlig på balansen;-p

Skrevet

Takk for tips! Får ta turen på xxl:)

Skrevet

Nei, men hun er bare 2.5 år og jeg tror ikke det har vært noe sted å stå på skøyter fra hun kunne gå. Byr anlednignen seg finner vi sikkert noen vi kan låne eller så kjøper vi noen. Kan liksom ikke rusle gjennom barndommen uten å ha prøvd det.

Skrevet

har også slike som kan reguleres fra 23-26 eller noe. Fikk de da han var 2,5 år.

Skrevet

Jepp. Kjøpte CCM skøyter på i Hockeyshop i Askerhallen. 439 kostet de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...