Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er fortsatt veldig trøtt og sliten!! Trodde det skulle gå over snart? Flere som føler det slik. Jobber 100%, går egentlig greit på jobb, men når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig! I tillegg begynner bekkenet å krangle... huff ble mye syting dette... Hvordan går det med dere?
chiquita83 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 hei jeg er 19+2,blir veldig fort sliten korsryggen og bekkenet,har en del bekkenløsningsplager:( ellers alltid litt trøtt men ellers er formen bra:)
Spire nr.2 <3 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 hei! Jeg er 18uker,og trettheten min er heldigvis gått over!!det er faktisk endel uker siden,men til gjengjeld så får jeg nesten ikke sove om nettene.Virker som kropp&sinn forbereder meg på våkenetter!ellers er formen stort sett fin,bare meget fort sliten av veldig lite!hehe..men klager ikke
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er fortsatt en del kvalm, men trøttheten er i ferd med å avta. Kvalmen pleier å gi seg i løpet av kort tid nå, så jeg er optimist.... (-:
♥Kabrimor♥ Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Hei! Jeg er 18+5, og formen er dessverre mye dårligere enn jeg hadde regnet med og håpet på denne tida. Er fortsatt kvalm og kaster opp, men mye bedre enn tidligere da. Og så er jeg så trøtt og slapp og sliten. Jobber 50%, og de dagene jeg har vært på jobb ligger jeg langflat på sofaen på ettermiddagen og kvelden, det er også gjerne de dagene jeg henger over doskåla. Bekkenet har hittil heldigvis ikke begynt å protestere :-) Er nok ganske skuffa over at ikke formen er bedre nå, er jo liksom nå vi skal blomstre.... Men nå skal det sies at formen er MYE bedre enn for et par måneder siden! Satser på at formkurven fortsatt er stigende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå