DK+2 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Den siste tiden har jeg hatt det sånn at jeg må tisse ofte, helst med en gang! Det er akkurat som om en knapp slår seg på, og det føles ut så jeg holder på å tisse meg ut, nesten ingen forvarsel. Regner med det har noe med graviditeten min å gjøre, for det var aldri sånn før, da kjente jeg jo at jeg måtte gå på do, men trengte ikke nødvendigvis gjøre det med en eneste gang, om jeg ikke hadde do i nærheten. Idag er det bare blitt verre, nå føles det ut så jeg må tisse nesten hele tiden, er maaange ganger i timen på do, føles ut så jeg skal tisse flere liter, men svært lite kommer om gangen.. har jeg fått noe urinveisproblemer, eller er det bare babyen som ligger å presser på blæra? Flere som har opplevd noe lignende? Tenker jo og på urinveisinfeksjon, men har ikke vondt når jeg tisser, men føler et press på en måte, akkurat så det skal komme så mye...
Bromelia Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Har det på samme måte... jeg er 26 uker på vei, og tror nok at den lille har det gøy med å hoppe på blæra mi...
Sololight Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ta med urinprøve til legen, det kan være urinveisinfeksjon. Det skal man ikke gå med når man er gravid, det kan føre til komplikasjoner.
DK+2 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er i uke 16, men babyen kan vel presse mot blæra så tidlig for det vil jeg tro? Er nok best jeg tar med en prøve til lege imorgen ja.
Kate77 Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Egentlig skal tissing oft gå over midlertidig ca i uke 15 fordi livmoren stiger opp fra bekkenet og dermed ikke presser på blæra. Ville nok ha sjekka for UVI.
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Har slitt med det gjennom hele det forrige svangerskapet, og ser ut til at dette blir på samme måte usj det er slitsomt Sjekk deg for urinveisinfeksjon, det er VONDT! Og noen sier at antibiotika, eller det som gjorde at du måtte bruke antibiotika, øker sjansen for kollikkbarn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå