Gå til innhold

Vann til babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at det kan være lurt å gi dette, gjør folk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ga vesla mi litt vann på sykehuset, da hun brakk seg så mye.

Nå er hun 3 mnd, og jeg har så smått begynt å gi henne litt kokt lunket vann på flaska, så hun skal venne seg til det da hun blir stor nok til å spise fast føde. ikke mye, snakk om 10 ml om dagen, kanskje 20 innimellom.. hun elsker det! :D

Skrevet

Jeg ønsker ikke venne den lille til flaske enda, bør jeg gi på skje, eller innføre flasken, eller kan jeg vente?

Skrevet

Det er ikke nødvendig å innføre vann før fast føde. Så er babyen så liten at du ikke vil innføre flaske, så venter du. Ingen problem med det.

Men vil bare komme med et lite apropos ang å vente med flaske. Jeg gjorde ikke så mye ut av det å gi flaske i begynnelsen, og min har aldri villet ta den. Selv ikke nå, 9 mnd gammel tar han flaske skikkelig, bare tygger på smokken. Så jeg er så og si uunværlig, kun pupp som gjelder. Det er altså ikke bare bare å vente.

Skrevet

Min lille har fått smokk, og etter det tar h'n puppen feil, så derfor jeg vil vente. Har lyst å fortsette å amme en stund til!

Skrevet

du kan få tak i babykopper, ser nesten ut som sånne sjeer man få i sausen på kinaresturanter. bedre enn å introdusere flaske ja

Skrevet

Er det ikke slik at morsmelk er det eneste babyen trenger de første 6 mnd?

Skrevet

Bør jeg innføre vann med sånne kopper? Eller kan man vente med å innføre vann? Og jeg har også hørt at en skal prøve å kun holde seg til morsmelk de 6 første månedene. Stemmer det?

Skrevet

Du kan fint vente med vann til 6 mnd om du ammer. Da trenger de ikke vann for væsken sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...