Gå til innhold

Ekstremt kvalm i går, men


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

ikke i dag. Flere som har sånn på og av kvalme? Når jeg først ble kvalm da jeg var gravid med datteren min så var jeg kvalm hele tiden i mange uker. Denne gangen er det veldig på og av.. rart..

 

Men i dag har jeg hatt en del mensensmerter, usj, det er ekkelt. Går bare å venter på blod.:( Er 7+2 i dag. (og, ja jeg vet at det er normalt med menssmerter, men jeg er bekymret til tusen grunnet tidligere SA og MA)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet akkurat hvordan du har det vennen... her er det også av og på... akkurat som deg venter jeg på at det går gærnt... har det egentlig utrolig bra til og være i den første trimester :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg kjenner meg sånn igjen! Nesten annenhver dag skikkelig kvalm, resterende dager bare litt kvalm...og usikker på hvilken vei dette går. Leter etter signaler og tegn hele tiden. Nylig passert to milepæler 4+6 og 5+2 som jeg har mistet på før...men fortsatt "lenge" igjen til 6+5 som er det lengste jeg har kommet tidligere. Idag er jeg 5+4.

 

For meg er det et mønster - at jeg er mer kvalm hvis jeg har sovet dårlig natten før. Så prøver å hvile iløpet av dagen og legge meg tidlig. Men så er baksiden av medaljen at er jeg i fin form - så tror jeg det må gå galt... Menssmertene har jeg også, og doskrekken...men vet jo innerst inne at det er livmoren som strekker seg og vokser.

 

Masse lykke til! Krysser fingrene for oss :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...