Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Eg fødte for snart 8 veker sidan, og har vore hos legen og snakka om prevensjon. Ho forslo spiral (utan hormonar), noko eg synes var ein god idè. Men mannen min er skeptisk, og sidan eg ikkje kjenner nokon med erfaring med spiral, spør eg her, nokon med peiling? Eg har ikkje inntrykk av at det er så vanlig..kvifor ikkje isåfall? Kvifor har eg ikkje vurdert dette prevensjonmidlet før?
MyskeMor Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Fungerte IKKE for meg i hvert fall. 4 mnd med blødninger og smerte gjorde at jeg måtte ta den ut igjen og over på hormoner. Er nå redd for at "skade" har skjedd der nede selv om ikke noe tilsier det i dag. Så jeg ville tenkt meg om hvis du vil ha flere barn
trebarnsmamma84 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 eg har då hormonspiral...fekk den satt inn 4 mnd etter fødsel.Er superfornøgd med den.Eg heller skjønner ikkje korfor eg ikkje har tenkt på å sette den inn før.Eg hadde blødninger ca 1 veke etter eg satte den inn,og siden har eg hatt 1 menstruasjon.Og no har eg hatt den i litt over 1 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå