Gå til innhold

Spiral? Nokon med erfaring?


Amanter<3 1+venter tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fødte for snart 8 veker sidan, og har vore hos legen og snakka om prevensjon. Ho forslo spiral (utan hormonar), noko eg synes var ein god idè. Men mannen min er skeptisk, og sidan eg ikkje kjenner nokon med erfaring med spiral, spør eg her, nokon med peiling? Eg har ikkje inntrykk av at det er så vanlig..kvifor ikkje isåfall? Kvifor har eg ikkje vurdert dette prevensjonmidlet før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerte IKKE for meg i hvert fall. 4 mnd med blødninger og smerte gjorde at jeg måtte ta den ut igjen og over på hormoner. Er nå redd for at "skade" har skjedd der nede selv om ikke noe tilsier det i dag. Så jeg ville tenkt meg om hvis du vil ha flere barn :)

Skrevet

eg har då hormonspiral...fekk den satt inn 4 mnd etter fødsel.Er superfornøgd med den.Eg heller skjønner ikkje korfor eg ikkje har tenkt på å sette den inn før.Eg hadde blødninger ca 1 veke etter eg satte den inn,og siden har eg hatt 1 menstruasjon.Og no har eg hatt den i litt over 1 år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...