Gå til innhold

jeg ELSKER samboern min !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har det så fantastisk med han :)

Ville bare få det ut.

Vi er så lykkelige sammen, og er så utrolig heldige som har hverandre. Vi utfyller hverandre på helt riktig måte. Har det gøy sammen hele tiden, og er like intime og lidenskaplige som når vi møttes.

Han er verdens beste stefar,SNILL, trygg og god. Rettferdig, og morsom.

Nå skal vi ha vårt første barn sammen, og jeg gleder meg til å tilbringe årene fremover med han. Og kunne ikke tenke meg noen andre i verden å dele livet mitt med.

Tenk at jeg er så heldig.

Og han er foresten skikkelig kjekk, sexy, sjarmerende, morsom:) Talentfull på mange måter, som feks, skikkelig handyman, sterk, sprek, musikalsk, og veldig smart og kunnskapsrik.

Så nå vet dere det!

håper dere har det like bra som meg !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg og dere! Takknemlighet er en fantastisk følelse!

Jeg har også en fantastisk bra mann:) Ikke alle dager jeg klarer å være like takknemlig, men han er virkelig fantastisk.

:)

Skrevet

Så kjekt da :-)

Jeg har også kjent mye på takknemlighet for de fine årene vi har fått sammen og håper at vi får mange flere. Og barn ;-)

Jeg tror at det å ha et godt forhold har mye med instilling å gjøre, jeg føler at jeg har et godt forhold fordi jeg jobber for det og bruker energi på det. Jeg føler at jeg får tilbake det jeg gir. Vi har det også veldig godt sammen :-)

Skrevet

Kjempe fint at du føler det slik nå:o) Men jeg klarer ikke la vær med å si at du bør passe litt på også når du føler det slik. Min erfaring fra meg selv og andre er at når en setter den andre så høyt blir fallhøyden ganske stor når en ikke lenger er så fornøyd. For de dagene kommer også garantert! Du vet når noen faller fra stor høyde skader de seg stygt og kanskje til og med dør. I mange av liknende tilfeller har den som har elsket så høyt ikke klart/orket å jobbe med forholdet når det har skrantet fordi de har vært så skuffet.

Nyt tiden godt nå når ting er på topp og så har du i bakhodet det jeg sa over her når ting ikke er på topp så er du godt forberedt:o)

Skrevet

Awww så godt å lese noe positivt her inne :):)

Jeg har deg også toppers!!!

Har verdens beste ektemann, har kjent hverandre hele livet.. Men vi ble ikke sammen før jeg var 16 år og han 23 år....

Vi er like nyforelsket som da vi ble sammen for 13 år siden, og gift 6 av dem :):)

Har termin i mars med nr 4, som vi gleder oss svært til...

I vår så flyttet vi inn i ett nybygget villa :):)

Han er sjarmerende, kjekk, snill, omtenksom, kinky, deilig osv... og ikke minst handymann

Er så utrolig glad for livet jeg har fått, med mann og snart 4 barn :):)

Hadde aldri trodd det som ungdom, da syntest jeg at jeg var stygg og aldri kom til å få mann & barn...

Skrevet

kjekt å høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...