Gå til innhold

FHI...grrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er oppgitt og forbanna på Folkehelseinstituttet?? For noen inkompetente fjols som arbeider der. Først velger de en vaksine som inneholder stoffer som i mange land (også Norge!) nå er forbudt samt andre stoffer som er veldig problematiske i flere land. Så "håndteringen" av spørsmålet om vaksine til gravide, der de først utbasunerer "nei" og så deretter "ja". Og det etter å ha gått på tvers av WHOs anbefalinger om hvilken vaksine gravide skal få. Og nå, siste supersmarte utspill: "bare halve befolkningen trenger å vaksinere seg for å stoppe pandemien" ?!?!?! Hva tror de folk vil gjøre nå? Alle tenker selvsagt at da trenger jo ikke jeg vaksinere meg for det gjør sikkert naboen. Og var man usikker på vaksinen i utgangspunktet, noe som statistikk viser at 4 av 5 allerede er fordi den er lite utprøvd, så vil man jo i hvert fall ikke ta den nå! Er det mulig???? Når skal helseministeren gripe inn og sparke de ansvarlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må jaggu ha mye kunnskap, innsikt og intelligens som kan være forbanna på et helt institutt, og kalle alle som jobber der for inkompetente fjols. God bedring til deg:)

Skrevet

Jeg skjønnert godt at HI reagerer som hun gjør, jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...