Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper det er Francois, makan til manipulerende, sleip, selvgod og lat primadonna skal man lete lenge etter. Da Marita røyk forrige helg må det ha vært det beste Robinson-øyeblikket ever! Francois blir det nest-beste, he he
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Francois er jo bare en stor kødd!! Han MÅ ryke ut i dag. Marita plaget meg ikke så mye, ville heller at severin suveren skulle ryke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå