mamma til fire små Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 hvordan tilberede lammekoteletter for å få de mest mulig møre?
petite fleur Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har aldri laget lammekoteletter, men når jeg lager nakkekoteletter tilbereder jeg de i stekepose. De blir sinnsykt møre :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 jeg elsker lammekoteletter og har laget det maaaange ganger. men jeg lager de alltid i brunsaus for det er best først lager du brun saus så bruner du kottelettene i en stekepanne og har de oppi den brune sausen. hell også stekefettet som er igjen i pannen oppi sausen. også lar du de koke så lenge at de blir møre. tar 1-2 timer ca. noen mennesker liker og la kottelettene koke i vann for å slippe å røre så mye og heller lage sus på vannet etter på. det er jeg grunnleggende i mot for det blir ikke like godt
* 5 om dagen * Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg bruner lett i panne,og steker de i ovnen, med sky,og smør.dekker til med folie. ca 30 min på ca 150-180 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå