Gå til innhold

EKKELT OG BEKYMRINGSVERDIG???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min x har en datter sammen på 2 mnd, han tar henne med hjem til seg 2 ganger i uka.

Bekymringen min er at han er en person som tenner på lukten av avføring og liker å drikke urin. Da jeg fikk forespørslen om dette fra han ( hadde ikke fortalt noe før etter jeg ble gravid), sa jeg blankt nei, og etter kort tid orka jeg ikke tanken på han i nærheten engang.

Men hva gjør jeg nå med tanke på samvær? Kan han tenne på vår datters avføring???Grunn til bekymring???

ps: orker knapt nok synet av han ( pga mange andre ting også), så kanskje jeg skulle tvinge meg selv til å være sammen med han de gangene han vil være sammen med henne??? Uff, vanskelig... Noen synspunkter???

Anonym

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første trenger han jo ikke å tenne på barn fordet:)

Men snakk med en sexolog for eks. De kan sikkert foretelle mer, og gi deg et bedre svar enn vi kan her inne.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Så når du tenner på kuk så tenner du på små guttekuker også?

 

Ta deg sammen.

Skrevet

Dette er en reel bekymring.

Hvis du med hånden på hjerte kan si at tanken en gang ikke ville streifet deg, ja da sier det sitt om deg som mor/far.

Men det er jo klart, det er ikke ditt barn det er snakk om her og når det kommer til kommentaren din, så er vel nyansene mellom lukt og syn to forskjellige ting.

Når jeg finner han stående med nesa i skrittet hennes å lukte, så slo tanken meg skjønner du. Men det gjør du sikkert ikke...

 

Om min bekymring er unødig eller ei, var din kommentar et godt tegn på idioti og arroganse.

Skrevet

Dette var vel en ganske unødvendig kommentar? Og forresten, hadde det vært meg, hadde jeg også vært bekymra, betyr jo ikke at man reiner med at det er sånn det er!

 

Ta DEG sammen

Skrevet

Enig!

Her inne er det vel meningen at man skal støtte hverandre og ikke komme med spydige og kvalme bemerkninger?

Men som nevn, snakk med en sexolog du. Du har sikkert ingen ting å bekymre deg for, men for å være sikrere så tror jeg det er det beste. Hvis du ikke vil spørre exen din rett ut da...

 

Lykke til, det går nok bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...