Gå til innhold

Mas/modningsrier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt da jeg skulle legge meg, hadde jeg noe som virket som veldig milde rier. Kom med ca.10min mellomrom og varte bare i ca.10-15sek.

Var så ubehagelig at jeg klarte ikke å sove. Tenkte det kunne være helt i begynnelsen av fødsel, men da jeg hadde hatt 5-6 sånne tak, å begynte å tenke på å ta tida på de, så stoppet de opp.

Sovnet tilslutt i halv femtiden. Å i dag når jeg stod opp, så var de helt borte, men det er akkurat som jeg har litt gangsperr i magen.

Noen andre som har hatt det sånn?? hadde ikke dette med nr.1.

Kan det være modningsrier?? eller er det kanskje ett lite tegn om at fødsel er nært fårestående?? er 36+5 i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du snupp!!!

hadd akkurat sånne i uke 33. våknet av dem om natten. kom hvert 10ende minutt, varte opp mot 20 sek. De var småvonde.

Når jeg sto opp neste dag var de helt borte.

Men du er jo så nært termin nå, at det kan jo være modningsrier for din del :)

Skrevet

Jeg har også sånne litt vonde kynnere liksom, som kommer med ca 10 min mellomrom og varer en stund før det gir seg igjen, har hatt det i en ukes tid nå, og kommer noen ganger hver dag..

Er 36+6 i dag.

Skrevet

jaja, vi får nå bare se hva som skjer :)

Har ikke hatt antydning til noe av det samme hele dagen. Så er nok bare masrier. Har fortsatt endel som skal ordnes før nurket kan komme, så håper jeg ihvertfall har en til uke på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...