Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Lurer på en liten ting... Har en datter på 13 år med en annen. Ble slutt da hun var 12 mnd gammel. Har etablert meg med ny mann og fått 2 nye barn med han. De er 6 og 8 år. Min eks baksnakker meg såpass kraftig at en holdte på å ringe barneværnet.... !!!! Hun gjorde det ikke, da hun møtte meg og forsto at alt som han hadde sagt var usannsynlig og bare jug. Han har i tillegg tatt bilde ab hjemmet mitt (stua) for å vise hvor rotete det er hos meg!!!! Ehh, det er jo lite frekkt da å susle inn i stuen å ta mobil bildet for å baksnakke meg ennå mere ved å vise rotet på stuen min. Jeg har trudd i mange år at vi har hatt en god tone og ett godt sammarbeidet. Han har aldrig uttrykt noe annet, men nå begynner tilng å komme frem via flere folk om alt han har spredd om meg. Det han ikke skjønner er jo det at det kan falle tilbake på barna, og at dette kan være skummle usannheter som han fremmer. Mitt spm er da: Er det flere av dere som hater eksen såpass mye at dere gjør slike ting 12 år etter brudd??? Er det han gjør straffbart?... Jeg kjenner at nå har han lagt gull egget for min del, men er usikker på om jeg gidder å ta det videre... Sannheten kommer da alltids for en da?.. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Hei der. Jeg har barn fra et tidligere forhold og er gift på nytt i dag. Jeg har alltid hatt en god dialog m min eks, men det var jeg som gjorde det slutt og det var til tider litt turbulent i ettertid. I dag har også ho funnet seg en ny og har det bra. Ang din sak så kan jeg ikke sette meg helt inn i det i og med at jeg ikke har opplevd dette som du har, men det er nok ikke straffbart vil jeg tippe. Men har du prøvd å ta det opp med han? og forklart at om han ikke lsutter med baksnakking og sånne ting så vil du ikke ha noe m han å gjøre bortsett fra når det gjelder barna. Du kan jo f.eks true med å anmelde han for å se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå