lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Vi skulle ha heimlaga pizza i går,men ble bedd bort i middag,så det skal vi ha,pizza med kjøttdeig,løk og tomatpurre;-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Vi skal ha lammestek i skiver stappa full av hvitløk og rosmarin. Ved siden av har vi gulrøtter og brokkoli (kokt), skrellete og kokte poteter og hjemmelaget brun saus med kraft fra lammet. Takk og lov for at matlysten gradvis har kommet tilbake! I tillegg ble det en ladning på kanelsnurrer som jeg alltid har dilla på når jeg er gravid.
Wera72 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Vi skal ha elgsodd. Mmmmm. Forrige søndag hadde vi reinsdyrsskav med hjemmelaget brun saus, kokte poteter og grønnsaker. Nydelig. Vil du ha fisk er det enkelt og godt med hjemmelaget fiskegrateng og sprøstekt bacon. Eller laks/ørret bakt i folie. Lammefrikasse er også nydelig. Nå tok jeg visst helt av her... God middag.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 poteter m/ stekt torsk, grønnsaker og stekt løk..
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 kjøttkaker i brunsaus med potet,makaroni å grønnsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå