Sistah*G07*J09* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 I natt da jeg skulle legge meg, hadde jeg noe som virket som veldig milde rier. Kom med ca.10min mellomrom og varte bare i ca.10-15sek. Var så ubehagelig at jeg klarte ikke å sove. Tenkte det kunne være helt i begynnelsen av fødsel, men da jeg hadde hatt 5-6 sånne tak, å begynte å tenke på å ta tida på de, så stoppet de opp. Sovnet tilslutt i halv femtiden. Å i dag når jeg stod opp, så var de helt borte, men det er akkurat som jeg har litt gangsperr i magen. Noen andre som har hatt det sånn?? hadde ikke dette med nr.1. Kan det være modningsrier?? eller er det kanskje ett lite tegn om at fødsel er nært fårestående?? er 36+5 i dag
curly sue Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Kan nok være begynnelsen på noe, jeg hedde det slik med første mann. At det kom rier med 5-6 min intervaller for så å stopppe helt opp... veldig merekelig.. hos meg gikk det første gangen litt opp og ned sånn en ukes tid... men ofte hadde jeg da mest vondt på natta av alle ting.. kjedelig da... er jo mye rart som skjer med kroppen, uansett lykke til!
beibiboom Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Rart, jeg hadde det også slik i natt!! Er i uke 40 da, så håpet i det lengste at det skulle utvikle seg til noe mer.. men enn så lenge ser det ikke ut til å skje noe:-( Men hadde lette blødninger også, og i hele går og i dag har jeg hatt masse mensmurringer. Hadde blitt sååå glad om jeg slapp å gå særlig mye lenger!! Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå