Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Ble litt inspirert.. Hadde to vilt forskjellige svangerskap, et med mye trening og dårlig kosthold og et med lite trening og bra kosthold.. Fikk et strekkmerke på magen med begge og har fått fullstendig ødelagte pupper pga strekkmerker med begge..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Fikk strekkmerker første gang, på magen. Har noen lyse på puppene, men det tror jeg ikke kommer fra jeg gikk gravid. Så de først etter jeg hadde gått ned nesten 20kilo for noen år siden. Har heldigvis gått opp nesten alle igjen, så da ser man de ikke. (de 20 kiloene var kilo jeg ikke ville ha av, ble helt utmagret)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Fikk masse strekkmerker på mage og pupper, og litt på lårene. Hadde stram og fin mage før. Men nå står den litt utover, samme hvor tynn jeg er og samme hvor mange situps jeg tar... : / Og puppene er desverre veldig små... Har plaga meg VELDIG å ha en sånn kropp, men det blir lettere med tiden å akseptere at den er sånn ; )
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde kun få strekkmerker på puppene inntil tre dager etter fødsel. Da eksploderte de De tålte rett og slett ikke en akutte melkeproduksjonen. Jeg har lyse hvite stirper strålende ut fra hver brystvorte. Men heldigvis ingen på magen. Dessuten er det ikke vondt med strekkmerker, og jeg har nok av andre problemer, så gidder virkelig ikke bry meg om disse!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har noen på undersiden av puppene, og noen nederst på magen (fra navelhøyde og nedover). Ikke veldig mange og ikke veldig skjemmende, lever fint med dem uten å tenke særlig over de..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 eg har på låra, litt på leggene, noen få på sidene, rumpa og noen lyse lyse på puppene.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Har tre barn, og ikke antydningen til et eneste strekkmerke!!
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 heldiggriser dere over^^ Nei jeg fikk litt på pupper og lår, kjempe heldig med magen og fikk ingen merker der. Syns nesten det er litt rart at jeg ikke fikk på magen men på de andre stedene, det var jo magen som blei gigantisk;P
Agehya Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 Oppdaget et par år etter siste fødsel at jeg hadde fått noen strekkmerker på hoftene. De kom fram etter jeg slanket meg, og da var de lyse og fine så nesten ingen ser dem. Til og med jordmor var forbauset over at jeg ikke hadde strekkmerker på magen, for den var gigantisk med begge to. Nå er den helt ok, ikke noe pen når jeg bøyer meg fram da. Men jeg har båret fram to nydelige barn, så det er naturlig at kroppen min har noen spor av det.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 På magen overalt fra navelen og ned til trusekanten, masse på hoftene (går i ett med de på magen) baksiden av lårene, litt på rumpa, noe helt øverst på fremsiden av låret (her er de minst dype) og masse på brystene. Bare tull at strekkmerker ikke gjør vondt, jeg holdt på å klore meg til blods den siste mnd før fødselen, fordi de klødde og sved sånn. særlig på magen, men her er sprekkene dype.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #12 Skrevet 18. oktober 2009 med førstemann JA! ikke sånne dype rosa stygge, men mer sånne skjønnhetsfeil... heldigvis! men fikk det på brystene, utsiden av låra, bak på leggene, på magen under navlen og på undersiden av overarmene. grunnen var rett og slett at jeg la på meg omtrent 45 kg pga svangerskapsforgiftning... minst halvparten av vekta kom på de 2 siste mnd og det taklet ikke huden min gitt...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #13 Skrevet 18. oktober 2009 fikk ganske mange:( heldigvis lyse, men jeg ser de kjempegodt!!' Har på puppene, magen, under overarmene, litt nedenfor rumpa å på leggene!! Gikk fort mye opp i vekt så tror det er derfor.. Men er nyskjerrig på hvordan jeg blir seende ut om jeg er så heldig å få fler barn. Dette var første. Men det skal vises at man har fått barn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå