Gå til innhold

Endelig uke 40 og termin om 2 dager!! Flere med termin denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ar jeg endelig kommet til termin. Formen er fin, men jeg lengter meg syk etter lillegull.

Har ingen tegn på nær forestående fødsel, men det kan vel komme før man aner.

Virker som det har vært fødeboom her inne den siste tiden, er det flere igjen med termin denne uken? Og hvordan har dere det?

Blir spennende å se hvem som er i mål i løpet av uken.....

Lykke til alle sammen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin på fredag, og er veldig klar! Har kynnere hele tiden, når jeg går, når jeg sitter, når jeg snur meg i senga... De er blitt ganske kraftige, men er fortsatt bare i magen, og gjør ikke vondt, så det er vel bare å vente;)

Skrevet

Terminuke på meg også denne uken, så det skal bli spennende å se hva som skjer med oss.

Her er også formen fin, men merker jeg blir raskere sliten og må slappe av. Og det er vel bare å nyte at jeg har sovet 11 timer i strekk i natt.....

Har ellers en del maserier på natten, så kroppen trener til den store dagen.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg hadde sterke kynnere i går som kom regelmessig med 4 min mellomrom noen timer, tok litt i ryggen men var ikke vonde. Men de ga seg når jeg la meg og i dag kjenner jeg ingenting:( er det dette som er maserier?

Sover mye jeg også, var mye sliten forrige uke fordi jeg raste fra besøk til kafe osv. Denne uken skal jeg bare slappe av og kose med sønnen min på 2 og vente på lillebror sin ankomst:) hjelper med litt ekstra krefter til fødsel og den første tiden etter!

Skrevet

Har termin imorgen jeg..:)

Har slette en del med mye masrier og vonde og ikke vonde kynnere.. De 3 siste netterne har jeg våknet av at jeg har hatt skikkelig vonde kynnere, så håper virkelig noe kan skje snart!!! Føler at det er sååå mange som har født her inne nå jeg, så nå vil jeg bli en av de!!:)

Vi får håpe vi slipper å gå over terminen, å isåfall bare ett par dager. Jeg krysser hvertfall fingrene for at jeg slipper å bli satt i gang.

Skal til jordmor på tirsdag hvis jeg ikke har født til da og da ble hun å bestille overtidskontroll på sykehuset den 30.10...

Så er jo liiitt greit å vite at det er maks 15 dager igjen til jeg blir satt igang ihvertfall, hvis jeg ikke blir satt igang etter den kontrollen da..

Sprer til fødselsstøv til oss alle!!! ********

Lykke til!!!

Skrevet

Hadde termin i går men er her fortsatt:P

MANGE som har sneket i køen i det siste...men jeg er vel så heldig og går 1 uke over med denne ungen også=(

Æsj blir teit å gå på skolen i morgen og bli spurt hvor ungen blir av:P

Skrevet

Onsdag er dagen her... 21.oktober. Så ikke lenge igjen. Er faktisk ikke sånn kjempe lei - men det skal bli utrolig kjekt å snart få hilse på dette knøttet som ha bodd i magen i 9 mnd.. Gikk over tiden med storebror, så blir ikke overrasket om jeg gjør det nå også. Men tenker at innen to uker er nok knøttet her.. :-)

Skrevet

Termin på fredag! Magen har sunket veldig, og jeg har korsryggsmerter om natten og er kvalm om morgenen. Men ingen kynnere... Hadde masse kynnere i sommer, men nå mot slutten har det vært helt stopp. Merkelig!

Venter i alle fall i spenning på lille venn! :D

Skrevet

Har termin på lørdag:) Har vært forkjølet hele uka, så det er egentlig bare greit at det ikke har skjedd noe ennå!

Formen er grei, men får kynnere bare noen nevner ordet "fødsel" eller om jeg ser så mye som et bilde av en nyfødt liten en;)

Venter nr 3, så jeg håper fødselen går fint...er nesten mer spent nå enn forrige gang av en eller annen grunn! Er så usikker når jeg skal dra til sykehuset og lignende...

Skrevet

Herregud jeg har termin på torsdag, er bare 4 dager (snart 3 dager) igjen, guuu kor fort tiden har gått. Oi oi oi har ikke innsett at jeg snart er 2 barnsmor! Håper jeg slipper å gå over tiden, er så spent på å møte lille gutt=)

Skrevet

Så gøy å se at det er så mange med termin denne uken :)

Jeg hadde termin i går, men her skjer det ikke noe ennå.. tror jeg..

Våknet av maserier for 2 netter siden, men har ikke merket noe annet enn litt vonde kynnere etter det. I tillegg tror jeg slimproppen har gått, for har hatt et par episoder med myyye slim på toalettpapiret de siste par dagene. Om det betyr at fødselen er nær forestående vet jeg ikke.. Får bare vente og se! :))

Har forresten sovet kjempegodt i natt, bare vært oppe 2 ganger for å gå på toalettet, og det har ikke skjedd på i alle fall 2 mnd! Stille før stormen??:P

Skrevet

Jeg har termin idag. Håper det skjer noe i løpet av uken!

Formen er forholdsvis bra. Litt høyt BT, og mye kynnere, stikninger og murringer. Så håper på at modningen er i god gang :)

Lykke til alle dere andre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...