Blomsterenglene Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skal på Ultralyd i morgen, og da er jeg 11 uker, akkurat.! Så det jeg lurte på, var da om det er for tidlig til å se noe kjønn? Håper på svar=)
Ksenia & Anjem Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Ja det tror jeg er altfor tidlig. Eneste vi så var et hjerte som slo.
It's all about me Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ja det er altfor tidlig, er ikke sjans i havet. Men du kommer til å se 2 armer med fingre som veiever og to bein. Dvs, veldig mye andre detaljer. Så det er en morsom uke å dra på UL uansett.
Blomsterenglene Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Ok, takk for svar=) Er litt usikker på terminen, derfor jeg skal dit så tidlig. men håpet jo på å få e hva det ble!=)
Fire småtroll Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg hadde ekstra oppfølging siste svangerskap og hadde alle kontrollene hos gynekolog som tok ul hver gang, også i uke 11/12 (er ikke helt sikker på om det var uke 11 eller 12). Ihvertfall så vi på alle detaljene, armer, bein, mage osv, men han avsluttet med å si at "kjønnet prøver vi oss ikke på enda". Det var visst for tidlig å se skikkelig forskjell og sjansen for å ta feil var veldig stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå