Gå til innhold

Syk - Nå igjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera til samboeren er hos oss i helga og har nå blitt syk, tydeligvis vannkopper. Jeg har hatt det og er vel da immun, men uansett er jeg på vei til å få noe. Vond/sår hals, hoste, slapp og litt feber. Er dette noe å bekymre seg for for meg med tanke på graviditeten? Er vel kanskje mest feberen som er skummel, eller? Vil liksom ikke være hysterisk, men er uansett litt skeptisk til å få noe mer nå. Har vært mye syk hittil i svangerskapet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Du bør i hvertfall ta Paracet hvis feberen blir høy, for langvarig høy feber kan skade barnet. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...