Frøken B ღღ Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Dattera til samboeren er hos oss i helga og har nå blitt syk, tydeligvis vannkopper. Jeg har hatt det og er vel da immun, men uansett er jeg på vei til å få noe. Vond/sår hals, hoste, slapp og litt feber. Er dette noe å bekymre seg for for meg med tanke på graviditeten? Er vel kanskje mest feberen som er skummel, eller? Vil liksom ikke være hysterisk, men er uansett litt skeptisk til å få noe mer nå. Har vært mye syk hittil i svangerskapet...
fremtidoghåp Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Stakkars deg! Du bør i hvertfall ta Paracet hvis feberen blir høy, for langvarig høy feber kan skade barnet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå