2SmåTroll Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Har vært på jobb i 3 timer nå, og det er jo ingenting som skjer! Drikker kaffe til den store gull medaljen og bare kikker på klokka. Sitter her helt alene og begynner og bli ganske så skravlesjuk... Gleder meg til jeg skal hjem. Synd det er så mange timer til ennå.
Ronja&Odin Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 jeg har bare vært på jobb en halv time enda... jobber til 18, og ikke så mye og gjøre her heller akkuratt... de andre jeg jobber med ser jeg nesten ikke noe til heller så kan godt si jeg kjeder meg jeg og hehe
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Hva jobber dere med da? Siden dere jobber søndagsmorgen? Jeg har kjeda meg en stund jeg også...her var det liv i leiren kl 04.50, ikke akkurat overlykkelig for det!!!
Ronja&Odin Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 jeg jobber på dalen parkerin på gardermoen... sitter i kassa her og tar i mot kunder som skal til syden... eller ut og fly da:p så passer vi på bilene dems=) kjedelig på en søndag igrunn... ikke så mange som skal ut og fly.. har 28 biler in totalt som har bestillt frem til midnatt i dga... så blir lite og gjøre tror jeg:( har andre oppgaver da så håper det blir mer og gjøre på de:p
2SmåTroll Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2009 jobbe helt til 18:00 ja, den er litt verre enn min ja. 2 timer lenger vakt det. Sliter nok med mine 8 timer. Men satser på litt mer å gjøre fremover nå slik at dagen går litt fortere
Ronja&Odin Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 hehe ja men går fort etter 14 for da kommer det et par sjafører til... og de er ganske kule:p så da går tiden i og skravle med dem når de er inne hehe
2SmåTroll Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2009 Da blir det bedre ja, vi er så få folk på jobb i dag at jeg kommer til å sitte her helt alene tror jeg. Gleder meg til lunsjen da, da kan jeg jo skravle litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå