2SmåTroll Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg får helt sjokk når jeg ser på jenta mi som snart blir 5 år. Synes ho har blitt så stor, og tida har jo bare gått så alt for fort. Når jeg kjøper klær nå, så må jeg opp i strl 122 som er 7 år. Uff... Blitt så lang atte.
Zitro Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 He, he... sliter med det samme selv og her er lillemor bare 20mnd. Hun har blitt så stor for meg... alt slutta med sprinkelseng, kler delvis på seg selv, går på do og tisser og alt liksom... Broren hennes slutta med sprinkelseng når han var 2,5 år, gidder knapt å kle på seg selv nå og han er 4. Bleie slutta han først med ved 3,5års alder så her i huset er det stor forskjell på utviklinga ja...
2SmåTroll Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ser det på minstemann hjemme og. Hvor stor forskjell det er på de. Og ho er bare 16 mnd. Men mye mindre og senere ute. Da særlig når det gjelder sitte, gå og slike ting. Minstemann er like langt ute i utviklingen som storesøstra var når ho var 1 år. Barn er forskjellig ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå