Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 hvor kommer han fra? *nysgjerrig*:-) Min er fra tyrkia:-) har tre unger med han:-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Hadde aldri turt å få barn med en mann fra Asia/Afrika
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Iran.venter vårt føste barn i november:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Han er fra england. Vi er gift og har 2 barn sammen.
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Vel, han er jo halvt norsk. Men altså fra Marokko. Vi venter vårt andre barn sammen
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 Min mann er fra Tunisia. Vi er gift og venter vårt andre barn sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå