Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har mann og barn og har alltid hatt ett godt ekteskap.Men en dag traff jeg en mann.Vi skulle jobbe sammen om en oppgave på studiet.Noe skjedde med meg,jeg trodde jeg hadde vært forelsket før, men dette kunne ikke sammenliknes med noe......og han følte det samme.Legen min lurte på om jeg var syk for hele kroppen reagerte og blodtrykk og alt han skulle sjekke (pga andre ting) hadde helt rare verdier etter jeg traff denne mannen. Vel, enden på visa var at vi til slutt ga etter for hverandre,det var vårt siste møte.Ingen av oss sa det,vi bare visste.Det var den eneste gangen vi levde ut vår kjærlighet.Han sluttet studiet som han bare hadde ett halvt år igjen av.Jeg havnet på psykiatrisk.Der ble jeg ikke lenge.Da jeg fortalte legen og psykiatrisk sykepleier hva som hadde skjedd ( lengre versjon enn denne) gråt begge og sa.Det er mye vi kan kurere men ikke kjærlighet
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Høres noe sykt ut. Havne på psykiatrisk etter å ha blitt forelsket? Snodig opplegg
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Savn lengsel dårlig samvittighet kan gjøre mye med ett menneske
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Muligens at du i underbevisstheten din fikk så sårlig samvittighet at du ble syk. Jeg har opplevd det selv en gang. Men hvordan er det nå da? er du bra igjen og lykkelig i ekteskapet?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Jo da, har det bra i ekteskapet,men hender jeg får tilbakefall.Hvis jeg hører just walk away med celine dion gråter jeg. just walk away, just say goodbye, dont turn around now you may see me cry, i never never know just how i let you go,theres nothing left to say just walk away Hvordan syk ble du og hva hadde du gjort ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå