Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte 10 dager før termin. fødselen var igangsatt.

hadde vært på sykehuset noen netter og fått piller og sånt før det skjedde noe. begynte å få litt smerte rundt kl.23 og fikk smertestillende kl 0100. kl.0200 ringte jeg på jm for å få mere smertestillende, men hun ville at jeg skulle vente litt til den første virket.

5 min etter ble smertene litt mere intense og jeg gikk i dusjen for å varme meg litt. da kjente jeg at vannet gikk.

kl.0300 ble jeg kjørt til føden med 3 cm åpning. det var ikke så veldig vondt, men jeg skrek for å få litt oppmerksomhet etter at jeg ble liggende på senga i gangen i noen minutter. fikk hjelp mye fortere etter at jeg begynte å skrike :-P

fikk lystgass på føden og var lykkelig i min egen verden da noen plutselig dro den ut av hånda mi. kl. var 04.35. jeg våknet til da de tok lystgassen og ga meg oksygen. jm var litt streng og sa at hjertet hadde falt helt ned til 60 og at jeg måtte presse ellers ville de ta ham ut med sugekopp. ok da.. presset jeg. han var ute på 2 pressrier og klokken var 04.40. sydde mange sting som fortsatt er vonde.

min perfekte lille gutt var 48cm, 35 rundt hodet og veide 3125.

nå ligger han i senga mi og har utrolig nok sovet i et par timer. føles som de to siste dagene han har kun bæsjet og spist. utrolig at de klarer å bæsje hver time :-o hehe. jeg er veldig lykkelig og forelsket.

ønsker alle dere andre lykke til og håper dere slapper av de siste dagene og koser med magen. jeg savner den litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer=) =)

Skrevet

Gratulerer masse! :) Hmmm,nå har det vært så mange korte drømmefødsler her at jeg er redd jeg må opprettholde statestikken med en ny todøgners fødsel...*Blir rent nervøs her*... Noen må jo ha dem også ;)

Har forsåvidt bestilt en på 8-10 timer ca... Hah, I wish ...

Kos deg masse masse med nurket ditt, og superdupergratulerer!!!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Det må være så deilig å endelig få møte den lille. Kos dere masse i tiden fremover :)

Skrevet

Takk for en fin historie - og gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...