Gå til innhold

trenger sårt noen råd... pinlig spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har noen råd mot hard mage som funker..?

spiser fiberrikt å drikker minst 3 l vann daglig.. men nå er det så ille at jeg var nødt til å bruke microlax heller ikke det funka.begynner å bli riktig dårlig nå men kvier meg for å oppsøke legevakta da det kun er turnuskandidater dær i helga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Systemet mitt stoppet helt opp en dag noe som var forferdelig smertefullt. Jeg prøvde å drikke Biola, men det hjalp veldig lite. Så prøvde jeg Activia drikkeyoghurt. Funka bra for meg. Drakk det (minst 1 glass hver dag) frem til at alt ble til normalt igjen og så sluttet jeg. Har vært fin siden den gang ;)

Skrevet

får prøve biola å youghurt... var så ille en stund at jeg trodde det var premature rier. ubeskrivelig smerte.

Skrevet

Bergynte å få problemer med tarmene i 9 uke, og lå to dager på sykehus med sterke smerter før de klarte å løse meg opp! Etter det har jeg spist en kiwi og drukket 15 ml flytende duphalac hver morgen og kveld, og legene har anbefalt meg å gjøre d hele svangerskapet! Fikk litt løs mage den første uken, men er nå i 19 uke og har det supert! ;)

Skrevet

Laktulose fra apoteket. Hard mage er veldig kjipt, ikke bare er det vondt men det kan også gi deg hemorrider. Husk masse vann også.

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men guttungen som har konstant forstoppelse og har gått på mye medisiner for det tildligere bruker 3 teskjeer havrekli i youghurt (biola) morgen og kveld og det setter virkelig fart på systemet hans. Vi varirer med 3ml valnøttolje morgen og kveld innimellom, og det har samme effekten ;) Mulig voksne trenger litt mer enn tre teskjeer, men ser ingen grunn til at det ikke skal virke for oss også. Ellers så er jo en kg druer eller en boks med kiwi også ganske så effektivt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...