Solisolden Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 12 uker i dag, endelig På onsdag er det UL så hvis alt er fint får familien vite det da
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Velkommen hit, og lykke til på UL :)
Nickey Mouse Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Også akkurat listet meg inn hit Håper vi får høre hvordan ul'en går. Var på ul på torsdag, og det var deilig å se lille mini-babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå