Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Noen med forslag til hva lillesøster/bror skal hete?
prebs Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Sara Lisa Maja Vilde Liva Helle Anna Hedda Oda Silje Mads Truls Lars Emil Ola Nils Simen Philip Jakob Erik Mikkel Mons Et pent og enkelt navn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Her er det lille søster som heter Malin, den største heter Eirin ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå