* * felicia** Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Synes det er så rart at magen min er så liten. Jeg er 17+2 og venter nr 3. Symfysemålet er midt i blinken da, så alt vokser som det skal. Jeg har ikke gått opp mer enn en halv kilo maks, og som sagt - magen er lett og skjule. Bare en vid genser så ser ingen det. Noen andre som ikke har blitt store enda? De to andre gangene synes jeg at jeg har blitt fort stor, men kanskje det bare er jeg som har glemt? Noen år siden sist.
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 er 2 gangs her, og entrer straks uke 16. Magen syns igrun bare når jeg står uten klær på badet..ingen har "sett" det på meg enda.Bruker alle de vanlige buksene, enda. Prøvde en mammabukse, men den datt omtrent av meg... magen kommer nok tidsnok tenker jeg;-)
Elise80 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er 16+1, har lagt på meg ca 1kg og har ikke spesielt stor mage. Bruker mammabukser, men det er kun fordi jeg synes at det er ubehagelig å gå med vanlig jeans. Får fint kneppet knappen. Er andregangs og sist fikk jeg ikke noe særlig mage før uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå