Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Nå man sier at man ikke er ung når man er 23 -24 år ,Hva er man da ?Gammel ? Jeg er 29 og ser enda på meg selv som ung voksen .. Hadde noen sagt til meg at jeg ikke var ung ,hadde jeg blitt litt forneærmet tror jeg .
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Klart man er ung, men gjerne ikke ung for å bli mamma. Er en forskjell der vet du :-) Jeg synes ikke at en som er 24-25 år er ung for å bli mamma for første gang, men at vedkommende selvsagt er ung sånn generelt sett. Jeg vil ikke kalle det gammelt heller, men normalt, altså 24 år er en normal alder å få barn i. Ikke spesielt ungt og slett ikke gammelt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 var jeg som skrev at jeg ikke så på meg selv som "ung mor" når jeg var 23 i den andre tråden... selvsagt var jeg ung! men når jeg tenker på "unge mødre" tenker jeg på kvinner som er i en alder der det egentlig er for tidlig å tenke på å skulle få barn. jeg mener det er for tidlig å planlegge barn før man er 20 - i allefall! ung er man jo, men ikke for ung til å få barn.... men er kanskje ikke det dere andre legger i utrykket " ung mor"?
Galskapens overhode Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 jenta mi mener jeg er gammel =) er 28 og 2 barnsmor. Ingen andre i mitt årskull her jeg bor som har 2 barn. De har nettopp begynt å tenkte på nr 1. Må nesten si at akkurat i ar, så føler jeg meg ikke så ung jeg heller.. Mye med at jeg har ALT for mye på tapetet. Brenner lyset i begge ender.. Kanskje jeg er yngre neste år =D
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Som jeg skulle sagt det selv Sfinx
PAVEEL Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 haha, og jeg er 28 med 3 barn! jaja, blir sikkert en ung sprek bestemor engang;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Men jeg er 24 og eldste dattera mi på 7 sier jeg er steingammel da...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå