collagirl Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Er det sånn at hvis man først har en stol med isofix, så fanger bordet? Man kan da ikke bruke sikkerhetsbeltet til å feste den bakovervendt? Vi har 2 biler. Hovedbilen har isofix så hadde vært greit å brukt det, men samtidig ønsker jeg at setet kan settes inn den andre biler også. Hadde håpet å slippe å kjøpe flere seter da det er sjelden den skal ut av bilen, men ønsker muligheten til det. Håper noen kan hjelpe meg i denne jungelen av muligheter...
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Hentet fra hts sine sider: BeSafe iZi Kid ISOfix kan bare bli montert i biler med ISOfix fester. Så om det er dette sete du har kan det ikke monteres med belte. De har jo 2 seter til med isofix, kan jo være det er et av de du har og at de går ann å monteres uten isofix.
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Ser forrsten at om du har combi setet så skal isofix festene brukes når setet monteres bakovervendt, men fremovervendt skal bilens 3-pungt seler brukes.. By the way så finner du ut alt på siden deres : http://hts.no.spock.kontrollpanelen.se/no/index.php
victoria11 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Sjekk om du kan ettermontere isofix i bilen din. Jeg hadde ikke isofix i min bil, kun i mannen min sin bil. Sjekket opp hos bilforhandleren, og fikk pris på ca 500 uten montering. Mannen min monterte det selv, og det gikk veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå