Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Det er over 1 år siden fødsel og jeg ammer litt enda...men hjelpe meg hvordan puppene mine ser ut!!! Jeg har jo ikke noe igjen - er jo flatt når jeg ligger på ryggen... Blir de noen gang litt mer faste? Det var min LILLE krise..hehe
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Mine er iallefall så godt som tilbake til normalt .) Nå er det 4 år siden jeg ammet sist, men har vært fornøyd iallefall i 2 år er jo fettet som forsvinner under amming!! Har pupper som mange misunner meg ;D
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Mine er sånn etter mange år,blir aldri bedre. Skal legge inn anatomisk silikon snart.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Mine så helt jævlig ut allerede måneden før 1.mann ble født (da var jeg 17,5) og ble aldri bedre. En positiv ting er at brystene mine ikke ble seenes verre ut etter fødsel og amming av nr. 2! Skal ta brystløft (mulig med innlegg) i løpet av de nærmeste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå