Trønderbærta Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Kjøpte ett sett kasseroller der i fra i dag, ble skikkelig imponert over maten vi fikk servert, og den erfaringen hun ene der hadde med dette. Var skeptisk pga prisen da, så håper det er like bra som de gir inntrykk av
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg ville brukt angreretten min, du får gjort akkurat det samme med kjeler fra IKEA, glassmagasinet etc etc.
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Du kan lage mat påakkurat samme måte i kjelene fra ikea... Det er tilberedningsmåten det kommer an på, ikke kjelene.
Ranveig R Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Vi har hatt våre i ca 2 1/2 år no og er kjempeglad for å ha dei KVAR gong vi lagar mat ) Du får ikkje gjort det same med gryter frå IKEA... Kjempefornøgd ja, og har aldri vurdert å heve kjøpet. Eg treng jo faktisk ikkje å kjøpe ei einaste ny panne resten av livet (eller resten av livet til gutungen på 4, for vi skreiv hans navn på garantien), så på sikt trur eg ærlig talt ikkje det er så aller verst pris heller. Kos deg med grytene, mitt beste tips er å bruke dei "ordentleg", det er ei smal sak å lage god middag frå bunnen av no )
Ranveig R Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Har du bakt kake i ikea-panna di? Utan at den har svidd seg?
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Ja det har jeg, og den svei seg ikke
Trønderbærta Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2009 Å hvor lettet jeg ble nå, når det kom ett positivt svar også Vet det er masse penger, og at mye har med måten en tilbereder maten på, men det at det er livstidsgaraniti gjør at det ikke blir så gal en pris synes jeg. Skal ha en slik middag her også, og da får jeg en slik skreller , også får man jo gave for hver middag man har hjemme hos seg
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 jeg har ikke bakt i ikeapanna, men jeg har da kakeformer til denslags... Og de koster jo ikke stort... ikke at jeg baker så mye heller da... hehe.
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 For mange år siden kom en støvsugerselger til oss og snakket om en fortreffelig electrolux som visstnok skulle redde livene våre. For å si det enkelt, det var før hepafilteret ble funnet opp.... så de 10 lappene min far brukte var nok relativt bortkasta. Når en kjele koster 4-5000,- pr stk, selgeren må komme hjem til deg for å lage maten, så blir jeg skeptisk. Veldig skeptisk. At kjelene er bra skulle jo bare mangle. Men jeg vil heller kjøpe skikkelige råvarer for de 40-50 lappene som disse kjelene koster. Og joda, maten smaker veldig bra uten saladmaster:D Men hver sin lyst, enhver gjør som man vil. Men at dette oser pyramide og svindel, det er JEG aldri i tvil om.
Sjefsmegga Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 hahahaha, du har gått totalt 5på. Bortkasta penger. Man kommer like godt med noen gode gryter fra Jernia til en brøkdel av summen. Jeg er selv over middels interessert i mat og kokkekunst. Det handler hovedsaklig om gode råvarer og håndlag med maten. Blir opp samme gaten som disse "super støvsugerene".
Sjefsmegga Skrevet 17. oktober 2009 #11 Skrevet 17. oktober 2009 http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.2464759 Les denne, og google gjerne selv også.
prekæs Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 De ble testet og dømt nedenom og hjem i ett eller annet forbruker program. (tv 2 eller NRK) Kjøp deg noen kjeler fra høyang og kost på deg en reise for det du sparer. Folk klarer utmerket fint å få i seg mat uten ett kjelesett til 30 tusen. Men det er klart. Dr...r du penger så må det vel være greit.
Sjefsmegga Skrevet 17. oktober 2009 #13 Skrevet 17. oktober 2009 Du kan enda angre kjøpet...og det bør du virkelig gjøre. Sjekk linken lengre nede. Dere har blitt grundig rundlurt er jeg redd. Uansett hva noen fornøyde måtte si her inne.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Her finner du masse å kose deg med imorgen: http://www.nrk.no/sok/index.php?site=default_collection&client=default_frontend&output=xml_no_dtd&filter=1&num=10&type=html&q=saladmaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå