Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Han har kontrollert astma,men er vinteren som er værst.. Han vil ikke tilbys vaksine enda, siden han er under 3 år,og jeg tror jeg egentlig vil att han skal ha den,men da må vel alle her i huset vaksineres også?
Kliko Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har en på 8 mnd med astma, og har også tenkt mye på dette med svine inf. vaksine ( for det var den du mente?) Han er jo alt for liten til å få den, men samtidlig i risiko sonen.. Hva gjør man da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå