Gå til innhold

dette har vi gjort i dag.....


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært på tur i skogen, ilag med svigermor, svigerinner, svogere, nieser og fettere ..... Der var vi i en gapahuk og tente bål og stekte lapper.... Været var strålende, med nysnø langt nedover fjellene, knallblå himmel og minus 1 grad....

Kjempekoselig....

 

Dagen har blitt avsluttet med taco og Skal vi danse.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som dere ha hatt en helt topp dag idag. Vi skal på skogstur i mårra vi.

Skrevet

Fleire som har kost seg i finevéret altså :o)

 

Mannen min var på jobb i dag, så eg og ungane tok bussen bort til barnehagen der eldste går og koste oss på leikeplassen så å seie heile dagen. Hadde med oss niste og har hatt ein super dag! Ungane var utkjørte i kveld (eg og, sov ein time på sofaen nett i stad), ein heil utedag i sol og vind tar på.

 

Lenge sidan det er frista med ein slik utflukt, med det véret vi har hatt i det siste, men no skal dette vere ein fast laurdagstur :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...