h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 I dag har vi vært på tur i skogen, ilag med svigermor, svigerinner, svogere, nieser og fettere ..... Der var vi i en gapahuk og tente bål og stekte lapper.... Været var strålende, med nysnø langt nedover fjellene, knallblå himmel og minus 1 grad.... Kjempekoselig.... Dagen har blitt avsluttet med taco og Skal vi danse.....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Høres jo ut som dere ha hatt en helt topp dag idag. Vi skal på skogstur i mårra vi.
Ranveig R Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Fleire som har kost seg i finevéret altså ) Mannen min var på jobb i dag, så eg og ungane tok bussen bort til barnehagen der eldste går og koste oss på leikeplassen så å seie heile dagen. Hadde med oss niste og har hatt ein super dag! Ungane var utkjørte i kveld (eg og, sov ein time på sofaen nett i stad), ein heil utedag i sol og vind tar på. Lenge sidan det er frista med ein slik utflukt, med det véret vi har hatt i det siste, men no skal dette vere ein fast laurdagstur )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå