Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det noen som har gjort det? I tilfelle ja; hvorhen da? Tar de norske resepter i Sverige? Noen som har vært på apoteket på Nordby?

takka for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Har prøvd ti ganger uten særlig hell...regnet litt på det og fant vel ut at vi ikke sparte så mye på det...

Vi har altså ikke fått det til, og håper det ikke blir aktuelt flere ganger....men det er noen her som har handlet der borte og spart flere tusen???

:-)

Skrevet

vær klar over at du ikke får refundert for medisiner som ikke er kjøpt i norge....så om du kommer over egenandelsgrensa får du ingen penger tilbake av nav

Skrevet

Som kaffeplante sier, så får du ikke refundert utlegg fra NAV for varer kjøpt i sverige ... men har du alt fått refusjon for tre runder (eller er enslig eller velger anonym donor slik at du ifølge bioteknologiloven ikke har krav på å få refundert) er sverige et godt alternativ. Det er lurt å bestille på forhånd. Husker ikke helt nummeret, men det var enkelt å finne på nett. Jeg ringte inn, sa hva jeg skulle ha og hvilket apotek jeg ville hente det ut fra. Enda bedre er det hvis du sender resepten din til det apoteket du vil hente ut fra for da kan de pakke det på forhånd slik at du slipper å vente på det (tar 5 - 15 min).

Skrevet

Tusen takk for svarene :-)

Jeg har ikke lengre krav på refusjon fra Nav, derfor tenkte vi at vi skulle prøve å kjøpe i Sverige (prøve å spare der man kan spare).

Takk så mye for tipset, Hegeno; da skal jeg prøve å finne tlfnr til apotek på Nordby med en gang.

Nurket1; hvordan går det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...