Silje og Vaniljebollene Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Av møbler og sånne ting, og hva oppbevarer dere leker i? Holder på å pusse opp rom til 2-åring og baby, så jeg trenger inspirasjon...
mamma >to gull Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Han er 2 1/2 år og har en juniorseng, garderobeskap, lite bord med 2 stoler, en slik hylle fra Ikea med 3-4 oppbevaringsbokser i plast og en reol.Samt en lekekasse til stående på gulvet.
Mor&barn Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Seng, bokhylle en liten benk og et bord med stol. Under sengen har han bedrollers med leker i og en lekekasse utenom
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Vi har seng (hehe), bord m/stoler (barnesize fra ikea), expedithylle med kurver (ikke i alle hullene - de øvre rekkene er for bøker og sånt, mens de nedre er for kurver til diverse leker). Har ikke fått garderobeskap enda, men det kommer, samme med nattbord/kommode. Planen er å ha type større leker i garderobeskapet når de skal ryddes bort, mens resten går i de små kurvene. Har forresten også diverse knagger - her henges lekegitaren, sabeltannsverdet og liknende ting som ikke går i kurvene. Planen med garderobeskapet er å skru på "mange" knotter (ulike) på dørene evt sidene sånn at hun kan henge vesker og smykker på senere. Har også en gammeldags puff med oppbevaring oppi, her har hun dukkeklær og utkledningstøy.
Koala *g07* Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Gutten min har juniorseng fra missmuffet, finnes også skuffer som passer under, 3 stk, noe vi skal skaffe etterhvert. ellers har han ei expedithylle fra ikea, med to kurver nederst, og resten åpent til bøker og leker. Etterhvert er planen å få inn et lite bord og et par stoler også. Har også et garderobeskap inne på rommet.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Gutta mine deler rom. Vi har en hvit gulliver sprinkelseng til junior og en hvit vokseseng til storebror. En hvit expedit hylle som de har masse leker i. de har ett blått mammut rundt vord med en rød og en grønn stol til, på gulvet har de 2 store biltepper son dekker hele gulvet, en hvit blomst lampe fra ikea, 2 blåe mammut hyller til å ha bøker i...
Lillebror og stoerebror Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Seng, bokhylle, kommode, nattbord og sånn små stoler med bord til. Dette er 2,5 åringen sitt rom. Jeg vil anbefale å ha kommode til klærne da barna kan legge i og ta ut klærne selv når de blir eldre. Kasser til lekene gjør at barna kan rydde selv. Hvis du har noen kasser høyere oppe og noe tilgjengelige unngår du rot ved at en kasse må rydds før barna kan bytte kasse. Bøker i bokhylle. Har ett barn på rett over 1 år og her har jeg bare noen få leker tilgjengelig, resten i kasser som jeg tar ned når han skal leke. Tar ned en kasse hver dag så rydder vi opp før sengetid. Begge ungene har alltid ryddig rom og jeg får lett rengjort. Barn lærer seg å rydde med glede ved å ha ett slikt kassesystem som jeg har. De opplever noe positivt når de rydder og syntes ikke det er kjedelig å rydde.Begge barna mine rydder uten at jeg spør på butikken, hjemme og hos andre. Kjempe lurt!
Anna Nym :o) Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 Gå inn på styleroom.se og finn kategori barnerom. Der er mange fine rom og gode ideer. Og det er ikke rom med det dyreste av møvler, men fine rom med en god del ikea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå